Životopis
Od 2006. do 2010. pohađa Školu primijenjenih umjetnosti i dizajna u Zagrebu, smjer Dizajn slikarstva, s temom završnog rada ‘Izvedba kopije slike na platnu – Alof de Wignacourt od Michelangela Merisi de Carravaggio’. 2010. upisuje sveučilišni studij za konzerviranje i restauraranje umjetnina, smjer slikarstvo, na Akademiji likovnih umjetnosti u Zagrebu. Studij završava 2016. s temom ‘Konzervatorsko-restauratorski radovi na zidnoj slici Ranjenog Isusa na portalu kapele Ranjenog Isusa u Novom Čiču’. Tijekom studija povremeno radi za Hrvatski restauratorski zavod – Restauratorski centar Ludbreg, na zidnim slikama u crkvi Sv. Križa u Križovljanu, te za DOK-ART, obrt za resturiranje i konzerviranje umjetnina, na drvenoj polikromiji arhitektonske građe oltara i skulpturama. Nakon završetka studija, od 2016. do 2021. kontinuirano radi za ‘DOK-ART’, obrt za restauriranje i konzerviranje umjetnina. Prve dvije godine zaposlena je u sklopu stručnog osposobljavanja za rad, za užu specijalnost zidnog slikarstva, a nakon toga kao stalni zaposlenik. U spomenutom poslovnom subjektu stječe iskustvo rada na zidnim slikama, slikama na različitim nosiocima, drvenoj polikromiji i umjetničkim predmetima u metalu. 2021. otvara svoj vlastiti poslovni subjekt ‘ŠPAHTLICA’, obrt za restauriranje umjetnina i druge usluge, u kojem samostalno i u suradnji s drugim tvrtkama, obrtima i institucijama obavlja konzervatorsko-restauratorsku djelatnost.
REFERENCE
- Konzervatorsko-restauratorski radovi na zidnim slikama u crkvi sv. Marije u Svetoj Mariji u Međimurju, početak 20. st., nepoznati autor, kombinacija fresco i secco tehnike. U projektu je sudjelovala od 2016. do 2019. (projekt je trajao od 2013. do 2019.). U periodu od 2016. do 2019. izvedene su sljedeće konzervatorsko-restauratorske operacije u središnjem dijelu crkve te ispod i iznad pjevališta: preventivno podlijepljivanje slikanog sloja (na području secco oslika), mehaničko i kemijsko čišćenje nečistoća od prašine i čađe, konsolidacija slikanog sloja, opšav rubova, saniranje pukotina, žbukanog sloja, injektiranje šupljina odvojenih žbukanih dionica zajedno sa slikanim slojem, mehaničkih oštećenja u sloju žbuke, površinsko čišćenje zidnih slika u središnjem dijelu crkve.
- Konzervatorsko-restauratorski radovi na zidnim slikama u župnoj crkvi Presvetog Trojstva u Visokom, 18. st., nepoznati autor, kombinacija fresco i secco tehnike. U projektu je sudjelovala od 2016. do 2019. Istražni konzervatorsko-restauratorski radovi izvedeni su u 2016. i na temelju njihovih rezultata u periodu od 2017. do 2019. izvedeni su sljedeći konzervatorsko-restauratorski postupci: fotodokumentiranje zatečenog stanja i uzorkovanje žbukanih slojeva za potrebe mikropresjeka izvornih slojeva, mehaničko uklanjanje naliča na ogradi pjevališta, podlijepljivanje slikanog sloja, injektiranje, konsolidacija i zapunjavanje mehaničkih ostećenja žbukanim nadoknadama te estetska reintegracija slikanog sloja retušem tehnike tratteggio u svetištu, središnjem dijelu i pjevalištu crkve.
- Konzervatorsko-restauratorski radovi na zidnim slikama bočne kapele crkve Blagovijesti Presvete Bogorodice u Pribiću, 20. st., secco tehnika. Vremenski period trajanja projekta: 2012.-2018. (izuzevši period između 2014.-2015. godine kada nisu bila odobrena sredstva). Izvedeni su sljedeći konzervatorsko-restauratorski postupci: nakon fotodokumentacije i izvedenih proba čišćenja odlučilo se za kombinaciju mehaničkog i kemijskog uklanjanja naliča. Nestabilni dijelovi slikanog sloja su podlijepljeni i stabilizirani. Uklonjena je neadekvatna žbukana, a na oštećenja je položena nova vapnena žbuka. Nakon površinske obrade reintegriranih slojeva uslijedilo je učvršćivanje originalonog slikanog sloja i retuš. U 2018. je uslijedila rekonstrukcija donjih dijelova zidnih oslika u bočnim kapelama što je uključivalo reitegraciju oštećenih dijelova žbuke intonaca te njegovu obradu, kao i prenošenje crteža baze stupova preko paus papira. Boje i tonovi rekonstruiranog i retuširanog područja izvedeni su u skladu s izvornikom.
* Specijalnost za koju je dobiveno dopuštenje za obavljanje poslova na zaštiti i očuvanju kulturnih dobara